Hanımlar biz 2 hafta önce arkadasımın hamilelik haberini aldık. Bugün de kese ve kalp atışı için doktora gittik. Bebek tahmini 6 haftalıktı. Doktor bugün kese oluşmuş ama bebek oluşmamış kürtaj olmalısın dedi. Bu durumu yaşayanlar varsa bilgi verebilir mi lütfen?