Maso Merhaba gece afiyet hastanesi için yazmıştım orası pek içimize sinmedi çamlıca erdeme karar verdik gidip memnun olan olmayan var mı memnun kaldığınız bir doktor var mı
[silindi] Maso Afiyet Hastanesinde iki yengemde doğum yaptı memnunlardı. Çamlıca Erdem de Şükran hanımı çok beğeniyolar ama sadece duyumları söylüyorum 🤗