Arkadaşlar bi fikir verin doktora bayramdan sonra gidicem en son gittiğimde ve daha önce de gittiğim muanelerde bebek hareketliydi yani ellerini ayaklarını hareket ettiriyordu ama ben 19+6 haftalık oldum hala hissetmiyorum normal mi ne yapmam gerekiyor