Saat 9 da hastaneye yatısim yapilcak ve suni sancıyla doğum baslatilcak 37+5 im bu arada son anda doktorumu değiştirmek istedik ilgilenmediği ve hem bilgi vermediği için gittiğim doktordan da çok memnun kaldım zaten şeker hastalığım var insulin kullanıyorum daha fazla bekleyemeyiz dedi çatı muayenesi yaptı normal doguma karar verdik 1 cm acikligim varmis allahim herkesin yardimcisi olsun