Ebru33__ Merhaba kızlar 2 kez düşük yaptım 8 haftalıkken suan tekrar hamileyım ve gobekten igne kullanmaya başladım basına gelen varmı
Hande46 Ben 1 kere yaşadım canım 14.haftada kalbi durmuştu bende iğne kullanıyorum 29haftalık hamileyim
Betuel11 Benimde 2 düşüğüm var bende 4000lik oksapar kullanıyorum şuan 21+1 olduk çok şükür pıhtılaşma şüphesiyle başlattı doktorum iğneye, genetik testte bişey çıkmamıştı