Gün içinde çok sık yaşar oldum bir saatte birden fazla oluyor bebeğim yerinden çıkacak gibi sanki 😕 korkuyorum karnımın o kadar sertleşmesinden bu sefer de bebiş yaşıyor mu diye endişeleniyorum 😢 son haftalar yaklaştı diye mi böyle oluyor anlamıyorum iyice paranoyaklaştım 🤦🏻♀️ Bu son zamanlar cok zormuş sürekli bi tedirginlik doğsa da kurtulsam da diyemiyorum içimde kalsın anın tadını cıkarayım da diyemiyorum 🤷🏼♀️😕