Sinembuse 38 haftalık oldum biz şu son günler sanki geçmek bilmiyor cok heyecanliyim bi okadarda yorgunum sizde durumlar nasıl kızlar 😊😊
AyEr Synonyms benım erken dogum rıskım var sureklı sancılanıyorum eger zamanında olursa 38-39 arası alırız dedı doktorum ama hedefımız 36 yı gecmek😔❤️❤️
Sinembuse Bende şimdi hastaneden çıktım cuma günü normal doğum olucak kısmetse açılmam ve sancılarım var 🙏😊