Havvacennet Kızlar bu hastaneye giden var mı özel odası falan nasıl bilginiz varmı doğumu nasıl 6 haziran doğumum olucak 40 ı geçtik sancın gelirse gel gelmezse 6 haziranda sabah 9 da gelip ben doğuma geldim de diye söylendi heyecanlandım 😂😂
GozdeCemre Havvacennet canım özel oda bulamasan Bile gerek yok yengem 40 gün önce orada Doğum yaptı odaları iki kişilik be refakatçıyı hiç sıkıntı yapmadılar annemgil annesigil eşi bile istediği saatte girdi çıktı hiç problem yaratmadılar
Havvacennet Baby23 allah kolaylık versin canım ben de 40 haftalık oldum haftaya perşembe sabah 9 da yatışım yapılacak tedirginim aslında