crnsydm kızlar merhaba 30 haftalık olduk.Şu son 2 haftadır özellikle sabahları nefes darlığı yaşıyorum. Özel bir şirkette çalışıyorum kendimi çok yorgun hissediyorum.Valla bebeğimi taşıyamıyorum sanki içimden bişe kopacak hissi var. Siz neler yapıyorsunuz enerji için.Hiç halim yok normal mi ?
Hs20 Ayni dert bende de vsr ayni haftadayi, canim ne uyuyabiliyorum ne uyusam uyukuyu alabiliyorum beb sabahlari ac karnına iki tane kayisi yiyorum hem enerji veriyor hemde gaz siskinlik filan cok olmuyi ama sicak mahvediyo malesef
mugece aynı durumdayım. 32. haftanın başındayım. gün içinde yatacak yer olsa yatıp uyuyacagım. nefes alamıyorum , sanki her yerim ağrıyormuş gibi geliyor..Zor dayanıyorum bu hafta son haftam. Erken cıkacağım dogum iznine..