Ozdem evet cevizi ben de ilk aylarda zorla yedim sonraları yiyemedim ama fındık, badem de olur ceviz yiyemiyorsan. Ben omega3 takviyesi alıyorum. 12. haftayı geçtikten sonra vitaminlere başlanıyor zaten canını sıkma ilk aylar hiçbir şey yiyemeyip kusanlar var. Zaten folik asit içiyorsundur değil mi? Doktoruna yine de danış istersen iştahsızlığını belki bi öneride bulunur