Hilall2610 Zaten sola yatsam sol tarafıma vuruyo sıkışıyo sanıp dönüyorum diğer tatafa dönünce de vuruyo ne zaman yataga geçsem harekete geçiyo beni uyutmamak için ama günün en keyifli zamanı onu en çok hissettiğim an oluyo cok mutlu ediyor
Modies PrenssAnnesiiii ben de yüz üstü hariç sağ sol sırt üstü bence vermiyoruz bir acısı olsa vücut uyarı verir diye düşünüyorum
1ogrencianne PrenssAnnesiiii uykunu kontrol edemezsin ki ben de hep sırt üstü şekilde uyanıyorum bi sorun olacağını sanmıyorum. Bir kadın doğumcunun yazısını okumuştum bununla ilgili. Seni rahatsız etmediği sürece istediğin şekilde yatabilirsin diyor.