Canım ben şuan 38 haftalığım üç hafta önce tahlil verdim temiz çıktı onun dışında hamileligim başından beri hep enfeksiyon çıktı dediğin gibi tek kullanımlık ilaç verdi hep banada çözüm bence su içmek ben bir aydır aşırı su içiyorum ve tahlil temiz çıktı