Yucelunsalll Nerdeyse bir haftadır yatınca hissettiğim ağrı var 29 haftalığız bu durumu yaşayan var mı genellikle yatağa yatınca oluyo
Alinam Yucelunsalll 34+5 olduk biz hala var bende geceleri oluyor ne hikmetse ama korkma normal dedi Dr
Nalanktl Yucelunsalll normal bende de oluyor. Gündüz yorulduğunda daha fazla oluyor. Doktorum normal diyor
Ncydmr 29+1 günlüğüm bende de var canım o sanci kontrolüm de doktoruma söyledim nst istedi her ihtimale karşı az bir sancim cıktı dinleniyorum cumartesi günü tekrar bakacak insallah bir daha çıkmaz da bebeğim zamanini bekler🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Yucelunsalll Bende gün boyu var ama özellikle yatınca daha çok ağrı oluyo kemiklerde yarın bende doktora gidicem hep mi böyle devam edecek 😔