Maso korkma canım benimde ilk doğumum özelde hep kontrole gittim ve 36 haftalık olcam devlette Doğum yapcam inşAllah. 😄😁😃 Erdem’e kontrole giderken 75 liraydı muane sonra 100 oldu tansiyondan bi gece yattım 2 bin tl ödedim o yüzden bana Erdem pahalı geliyor. Suan yeni temiz güvenilir ve ilgili bi devlet hastanesi buldum oraya gidiyorum sancaktepe devlet hastanesine