Kızlar, hatırlarsınız suyum zaten fazlaydi ve artık hamileligin 34.haftasinda dayanılmaz ağırlığa girmişti. Hatta kötü pikolojim sebebiyle doktorumla konuşup erken sezeryan olmayı bile düşündüm. Arkadarlar sagolsun, cok iyi teselli ederek beni bu fikirden vazgecirdiler ama ben başıma geleceklerden habersizdim 😔 pazartesi her zamanki rutin kontrolum için hastaneye geldim, doktorum ultrasonda açıklık gördü ve suyumun ikiye katlandığını söyledi. Beni sanci odasina gönderdi ve cok yüksek olmasada sancim cikti. Alttan bakti ve 2 cm aciklik... hemen yatışım yapıldı ve gece boyu surekli sancim ölçüldü. Ben bi gram sanci hissetmezken, nstde cikan sancilar 80-90-100 🤷♀️ doktorum, sabaha kadar böyle olursa açıklığın cogalacak ve bebek makat geliş pozisyonunda, acil sezeryana alirim seni dedi. Neyse sabah oldu sancılarım hâlâ yüksek.. tekrar alttan kontrol etti ve açıklık 5 cm 😒 2 saat içinde sezeryana alındım, bebegim minnacık doğdu. 2150 gram 😔 su an o kuvezde ben odadayim. Sancilarim var ve ara ara vuruyor 😔 dualarınızı eksik etmeyin, bebeğimi sag salim alayım kucagima 🤲