Baby23 Arkadaşlar 32 haftalık hamileyim ellerim ve ayaklarım da kabarcıklar çıktı çok kaşınıyor böyle bişey yaşayan oldu mu son aylarında ??
seraap Baby23 canim bende oldu 37 de baslamisti ve hastaneye gittim ciger degerlerim cok yüksek cikti ertesi gün sezeryan oldum kizim ve ben tehlikedeydik esin yada akraban varsa seni hastaneye götürsnler
Busra05344 Baby23 karaciğer enzimlerin yükselmiş olabilir ve tehlikeli bi durum diye biliyorum doktoruna git bence 😏
Deletedmom133 Baby23 benimde aynı her yerim kaşınmaktan yara oldu kabarcık oldu perşembe gideceğim ne diyecek bakalım 35+1 iz bu arada
Baby23 seraap nasıl ya korktum şimdi böyle sinek ısırığı gibi ama öyle kabarcıklar belli olmuyor gözle sadece kaşınıyor
seraap Baby23 ayni bendeki iste artik heryere sürterek kasiyodum gece basladi sabah hastaneye gittim hemen aldilar 37 oldugum icin benim bildigim 37. haftaya kadar ignelerle müdahale ediyolar ve 36. yada 37. dogum yapiyolar sen hastaneye git
Baby23 seraap hiç bu kadar önemli olabilecegini düşünmemiştim yarın sabah kontrolüm var ozmaan mutlaka soracağım doktoruma
Baby23 Hayır henüz gitmedim 😊 yarın sabah yani persembe sabah ama bu sabah en azından sağlık ocağına gideyim dedim ordski doktorumda alerji gibi görünüyor dedi benim sadece el ve ayağımda var vücudumda yok
seraap Baby23 bende de öyleydi ama canim vücudumda bisey yoktu insallah alerji dir ama digeri olmazsin
Baby23 Anladım teşekkür ederim benim bugün karaciğer değerlerim normal çıktı yarın sabah safra asidime bakılacak