Kızlar merhaba. 31+2 haftalık hamileyim. Haftalardır kuyruk sokumum ağrıyor. Otururken kalkarken beni çok rahatsız ediyor. Doktoruma da sormayı unuttum. Randevum da bayramdan sonra. Bugün de biraz fazla yürüdüm sanırım. Şimdi popomun üstüne resmen zor oturuyorum. Böyle olan mı ? Neden oluyor acaba,korkulacak bir şey mi yani?