Eylul0212 Merhaba arkadaşlar ben 26. Haftamdayim ve sırtüstü hafif basim.yuksek pozisyonda yattığımda daha çok.tekmeliyor oğluşum acaba rahat mı ediyor yoksa kan akışı mi azalıyor da rahatsız oluyor ? Bilen var.mi acaba
Mom72626 Eylul0212 bazen bende onu düşünüyorum canım 🤔 sağ tarafıma yatınca daha çok tekmeliyor sırt üstü yatıncada. Soluma yatınca çok tekmelemiyor 🙄
Mavilianne Eylul0212 21 haftalık oldu oğlum aynısı bizde de var yatınca sanırsın ki içeri de maç var 😂😂 öyle tekmeler atıyor suan bunları da oğlum tarafından minik bir şiddete maruz kalarak yazıyorum 😂😂
Eylul0212 Mom72626 benim özellikle sırtüstü yatınca baya kipir kıpır oluyor çok.merak ediyorum nedenini. Acaba rahatsız mı oluyor yoksa daha mı rahat oluyor 🙄🤔
Eylul0212 Elifff123 onu bende duydum ama bazen sırf tekmelerini hissetmek için sırtüstü yatıyorum o zaman kıpır kıpır oluyor oğluşum 🤔
Elifff123 Eylul0212 Bende bebeğin hareketlerini hissetmeyince sırt yatıyordum canım bi kaç dakika öyle kalıp soluma dönüyordum
Eylul0212 Mavilianne onlar iyi olsun yeterki isterse tekmeden canımız yansın hiç umrumuzda olmaz ya 🤗🙏 işte ben tedirgin oldum sadece sırt üstü yattığımda tekmeleri çok net oluyor 🙄
Mavilianne Eylul0212 öyle tabiki canım insan hissetmeyince daha tedirgin oluyor🥰. Ben suan yarı yan yatıyorum mesela soluma doğru. Yine tekmelerini hissediyorum bazı bebekler yatınca daha çok tekme atarmış. Özellikle gece 🙈