Mervesezentosun bu haplar ilaç değil, doğrudan hormon. TSH yüksekse tiroid hormonu üretim yapmıyor demek oluyor, biz onun üretemediği hormonu vücudu takviye yapıyoruz yani. O yüzden gebelikte de emzirirken de kullanılabilir. Bir de şöyle ek bilgi vereyim ani kilo artışı, aşırı saç dökülmesi ve asabiyet de yapıyor değer yükseldikçe. Ben kendim artık dozun yetmediğini anlayabiliyorum mesela. Arkadaşın değeri çok yüksek olduğundan ona 15 günde 1 demiş. Siz ayda bir yaptırsanız yeter sanki.