Aybuk Yusufburcu61 benim tahlillerde en son bişi cıkmadı ama büyük idrarım simsiyah cıkıyor bazen internette demir ilacından kaynaklıdır normaldir yazıyor başka belirtisi de var mı acaba
Yusufburcu61 Aybuk olabilir canım demir ilacındanda ama ben bu şekilde anlıyorum başka belirtisini hiç görmedim
Yusufburcu61 Hacerdogan benimkisi 2 günde falan çıkmıştı canım bir daha kontrole gittiğimde öğrenmiştim sonuçları
Hacerdogan Semisko 33. Haftadayım ödem var bacaklarımda özellikle protein kaçağı var işte idrarda hemde +3 sürekli tansiyon takibi yapıyoruz ve idrar biriktiriyorum doktor istedi
Hacerdogan Semisko kesinlikle içicem çok teşekkür ederim inşallah sonuç alırım ama ben idrarı yarın vericem yinede inşallah etkisi olur içtiğim suyun. her gün içilen👍😇 çok saol allah razı olsun