Ozgecicek Kızlar 15. Haftadayim ve 2 gündür kasık ağrılarım oluyor ara ara. Bazen de göbek deliğimden aşağı doğru cızz şeklinde oluyor bu normal mi
Elifyor Ozgecicek bende de oluyor o karnım kasılıp kalıyor gibi hissediyorum ara ara sancı gibi bişey oluyor bende 15 haftalık hamileyim korkmuştum burda bekleyim bari 😊
Zlmdemir Ozgecicek bende şuracıkta bekliyeyim.bende 15+3 ama sag kasık özellikle fena agrıyor biraz ayakta kalırsam sag ayağım üstüne basamıyorum.doktora gittim görünürde bişey Yok dedi fakat açıklamada yapmadı.
Leylaa76 Ozgecicek Bende de öyle göbek deliğimin altında böyle birden bir hafif sancı gelip gitmişti bi kaç kez olmuştu korkuyordum ama bir şey yok Allaha şükür
Berna3434 Bnde de oluyo cnm bnde 15 haftalık gebeyim kasık ağrım oluyo bazen korkuyorum hatta doktora gittim benm akıntım da vardı ama elhamdülillah rahim genisliyo ondandr enfeksiyon da olabilir hamilelik enfeksiyon başa bela
Elifyor Zlmdemir ay benimde özellikle sağ tarafım kasılıyor gibi oluyor ağrı oluyor cız cız eder gibi doktora da gidemedim henüz
Ozgecicek Zlmdemir bir nebze rahatladım ben yalnız değilmişim :) sanırım normal kızlar herkeste aynı şikayetler varsa
Zlmdemir Elifyor inşallah rahimde gerilme büyümeden dolayı falandır.benim doktor baya ayrıntılı baktı bişey Yok dedi ama yine de canım sıkılıyor.artık geçmesi lazımdı diye düşündüm bu kasık ağrılarının.