Merhaba😊 ben bebek bezi olarak pampers premium protection aldım. yaklaşık 118 adet 1 numaradan aldım 2ve3 numarayı da stokladım. Bence en iyisi o 😊 bebek altına yaptığında çizgi var o belirginleşiyor o şekilde sürekli açıp bakmana gerek kalmadan çizgiden anlayabilirsin 😊 pampers pure aldım ıslak mendili de. D&M müller a bakış daha uygun bence ordan da penaten den pişik kremi ve pudrasını aldım, losyon vs bübchen ve sebamed aldım😊