Aysingeldiislerdegisti valla canım oğlumun ismi de yiğit hem de yurtdışında yaşadığım halde bu Türkçe kökenli isim olan yiğiti tercih ettik. Yiğit koyarken de herkes dedi ki, it diye sesleniyoruz sanki söylenmesi zor dedi hiç de öyle değil. Türkçede ‘Ğ’ diye bi harfimiz var çok şükür söyleyemeyenin Türkçesi bozuktur dedim. Eliz ismininde söylenmesi bana akıcı geldi yine de fikir alayım dedim sizde el izi gibi demişsiniz yorum için teşekkür ederim 😊 Emir ismine de emiri verdim der gibi oluyor derlerdi eymenede heymen gibi derlerdi yani şunu anladım ki hangi ismi ne tarafa çekersen oraya gidiyormuş 🤗