Sryymom emzik biberon ve sarı tülbenti tavsiye etmiyorum kesinlikle biberon yerine çay kaşığı koyun. Bebeği daha ilk andan biberona alıştırırsanız kendi memenizi vermekte çok zorlanırsınız. Sarı tülbente hiç gerek yok üstelik sarılık olırsa sarı tülbentten dolayı rengini anlıyamazsınız