Merhaba kızlar 7ay7gun once happymomdan mezun olmustum ama simdi 7hafta4gunluk hamilelikle yine burdayim. Benim gibi emzirirken hamile kalan anneler yardimci olursaniz sevinirim. Malum sütüm azaliyor gibi artirmak için neler yapabilirim. Nasil besleniyosunuz. Bebegimi sütten kesmeyi düşünmüyorum ki doktorumda oyle söyledi. Malumunuz ki hem emzirip hemde gebelik cok yoruyor beni güçsüz kalıyorum enerjim günü bitirmiyor doktorum sadece decavit verdi 😞Birde decavit ilacini aç mi tok mu iciyonuz bilgi verirseniz sevinirim💜