Merhaba güzel anneler 27 Mart’ta doğum yaptım lohusalık falan derken anca sıra geldi gelelim kızıma kavuşma anıma 😍😍
inatçı fasulyem dönmemişti doktorumla 30 Mart sabahında 38+1 de almaya karar vermiştik ki planlarımızı bozan bi yaramaz vardı 27 Mart sabahı kahvaltı yaparken babaannem be kızkardeşimle (Doğum için yanıma gelmişlerdi) sofrada kaşar peynirine uzanırken birden içimden kırt diye bi ses geldi bunu hissettim sonra benden bişeyler akmaya başladı kalakaldım ne olduğunu başta anlamadım ayağa kalktığım gibi daha fazla gelmeye başladı ben suyum geliyor deyince herkes şok oldu beklemiyorduk 😃😃 sonra korkudan ağlamaya başladım 🙈🙈 hemen eşimi aradım doktorumu aradım gel kontrol edelim dedi o arada hemen banyoya girdim çıktım eşim geldi çantalarımızı alıp yola koyulduk önce doktorumun muayenehanesine gittik çatı kontrolü yaptı 2cm açıklığın var dedi ama bende hiç sancı yok😃😃 hemen anlaşmalı olduğu hastaneyi aradı ameliyathaneyi hazırlayın diye biz hastaneye gittik saat 12 gibi yatışım yapıldı odaya çıkardılar kan tahlili için kan falan alındı sonuçları beklemeye başladık bu arada bende hala hiç sancı yok ama suyum gelmeye devam ediyor saat 2 gibi gelip beni ameliyat için hazırlamaya başladılar beni aldı bi korku zangır zangır titriyorum odadan sedyeyle çıkardı hemşireler kapıda eşim kardeşim falan bekliyor onları görünce ağlamaya başladım 😊😊 (o anları yaşarken böyle gülemiyordum tabiki) asansörle ameliyathaneye indirdiler anestezi doktoru geldi bana neler yapıcağını anlattı korkmamam gerektiğini falan belinden ufak bi iğne olucaksın kıpırdamadan durman gerekiyor dedi mümkün mü titriyorum neyse iğneyi oldum ayaklarımda sıcaklık hissetmeye başladım doktorum geldi saat 2.30 hazırmısın kızını görmeye dedi evet dedim başladılar ameliyata ben sadece sarsmalarını hissettim 2.45 de bi ağlama sesi dünyanın en güzel sesi kızım doğmuştu doktorum bana gösterdi bak dedi sonra bebek hemşiresi aldı kuzumu temizlemeye götürdü ama sesini hala duyuyorum ağlıyordu niye ağlıyor iyimi diye sordum merak etme iyi dediler sonra hemşire temizleyip yanıma getirip yanağıma koyduğu an sustu bebeğim allahım ne güzeldi ne kadar masumdu ağlaya ağlaya öptüm kokladım kuzumu sonra dışarda aileme göstermek için götürdü hemşire kapıda aileme gösterip giydirmek için bakım odasına götürmüşler benimde dikişlerimi atıyor o arada doktor dikişim bitince yukarı odaya çıkardılar hemen bebeğim geldi ve hemşire emziricez dedi göğsüme koyduğu gibi hemen tuttu kızım mememi emzirdim ve uykuya daldı yatağına koyduk herkes etrafında deli oldu kuzumun ertesi gün çıkıp evimize geldik şuan 2 aylık olduk babasıyla deli oluyoruz ona arada gülücük atmalara başladı şebeğim 😍😍 bizim hikayemizde böyle çok şükür Rabbime onu bize verdiği için darısı bekleyen herkese uzun oldu 😂😂okuduğunuz için teşekkürler şimdiden 😍😍😘😘