esra1907 Arkadaşlar uykudan uyandığımda ter su içindeyim sürekli tişört değiştiriyorum. Aynısını yaşayan var mı? Tiroid ile bir alakası var mı acaba?
NurdanHakan esra1907 kaçhaftalıksın troidlerinizde bi sorun var Mı bilemem ama hamilelikte en sıkıntılı olan bu ateş basması çok terleme çabuk sıcaktan bunalma normal yani
hunilimom esra1907 ben son günlerinde olduğum için çok terliyorum hava sıcak zaten çok terleyen de bi insanım havadan felandir belki
24fatma esra1907 benimde son 25 günüm kaldı doğuma nasıl yanıyorum terliyorum anlatamam sıcaktan uyuyamiyorum su icindeyim resmen duş da alsam 5 dk sonra aynı dogumdan sonra napicaz hic bilmiyorum daha mi kötü oluruz
busubusu esra1907 aynı durumdayım sürekli yastık yönü değiştiriyorm sırılsıklam hep atlet değiştirmekten de gına geldi artık😂
24fatma hunilimom benimde son 25 gün yanıyorum resmen yaa dogumdan sonra geçer mi acaba gecmezse daha kötü evde insanlar da dolar rahat rahat da gezemeyiz pişeriz artık
24fatma esra1907 Cok çok amin 🐣 ikinci bebeği ocak şubat gibi doğurcam simdiden plan yaptim yazın cok zor cidden 😂😂
nergisog esra1907 ben de 37 haftalığım. Uyanınca ter içinde oluyorum. Tiroid bende de var. Sürekli soğuk suyla elimi ayağımı yüzümü yıkıyorum.
sydtns esra1907 28. Haftadayız inanılmaz terliyorum menepoza girmiş teyzeler gibi elimde mendille geziyorum terimi sile sile bi hal oldum 😄 yastık yorgan sırılsıklam
sydtns esra1907 28. Haftadayız inanılmaz terliyorum menepoza girmiş teyzeler gibi elimde mendille geziyorum terimi sile sile bi hal oldum 😄 yastık yorgan sırılsıklam
Aygl esra1907 31 haftaligim bende nerdeyse çıplak dolascam evde o dereceyim eşim menepozlu kadin diye lakap takti 😂😂