Merhaba kızlar sonunda bende yazabildim Doğum hikayemi
Öncelikle Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bebişlerinizi. Ayın 13 ünde sabah 7 de uyandım lavaboya gittim yatağa yattım. Saat 7:30 da ıslaklık hissettim çok korktum kanamam oldu diye kalkıp baktım suyum gelmişti ama öyle böyle değil pijamam sırılsıklam olmuştu. Hemen evdekilere söyledim Doğum dediler hastaneye gidecez dediler ama sancım hiç yoktu sadece suyum geliyordu. Görümcemi aradık saat 8:30 da geldi o gelene kadar 2 3 tane pijama değiştirdim. Hastaneye gittik hemen doğumhaneye aldılar. Alttan muayene ettiler hiç açıklığım yoktu. Suni sancı vercez dediler. Tabi ben çok korkuyorum suni sancıdan reddettim başta doktorumu beklicem dedim. Saat 11 de doktorum geldi niye suni almadın dedi korktuğumu söyledim bana bugün doğurmak istemiyorsun dedi galiba hemen bağlattı suni sancıyı başlar da çok hafif sancı vardı. Saat 12:20 de alttan muayene ettiler 3 santim açıklık vardı doktorum ekstra suni kattı seruma açılmam olmuyor diye onu verdikten sonra artık sancılar çok fazlalaştı. Yüreyemiyordum bile. Tabi ben o haldeyken bile hiç oturmadım yatağa girmedim sancıyı hep yürüyerek ve oturma kalkma egzersizi yaparak geçirdim ve çok işe yaradı. Saat 4 gibi bir daha açıklığa baktılar 5 santim olmuştu ve rahim iyice incelmişti incelmesi çok iyi olmuştu çünkü Doğum hemen gerçekleşecekti. Ben sancılarla yürümeye devam ederken birden bebek geliyor diye çığlık attım. Hemen çatala aldılar beni ve doktorumu çağırdılar. 10 dk içerisinde Doğum oldu. Kızım biraz zayıf ve çok küçük doğdu. Elime almaya korkuyordum. Bu arada hiç dikişim yoktu. Doğum yaptığım gün yatakta kaldım sadece sonra hiç yatmadım. Varsa sorularınız cevaplaya bilirim 😊🥰