35+4 günlüktük pazar günü dedik biraz yüzelim yüzmek en iyi spor dediler 🙈 neyse biz yüzdük çocuğumla akşamında çatı kemiklerim ağrımaya başladı ayağımın üstüne basamaz oldum doktorumu aradım hemen anlattım sabahına çatı muayenesine çağırdı pazartesi günü çatı muayenesinde 1 cm açılmam olduğunu öğrendik yatışım yapıldı daha fazla ilerlemesin diye bebeğin ciğer gelişimi tam olarak tamamlanmadığı için sabaha kadar serumlar iğneler haplar geldi gitti nts makineleri bağlandı sancı falan cıkmadı. Gece 3.30 da tekrar cocuk baskı yapmaya başladı ağrı yaptı nts de sancılarım cıkmaya başladı. Sabah 6.15 de doktorum kontrole geldi artık doğum zamanın gelmiş çocuğun bekleyemiyo içerde dedi hemen eşimi aradım çantayı getir diye sonrasında geldi önlükler boneler hooop ameliyathaneye 6.50 de doğumu gerçekleştirdik çok şükür şimdi bebeğimiz yoğun bakımda oksijen takviyesi alıyo dualarınızı esirgemezseniz seviniriz. 2600 gram 44 cm doğum gerçekleşti gayet iyi durumdaymış boyu ve kilosu 🙏