Nazoztrk zelal5 canm ben 31 haftada gittim 1777 gramdı sonra 34 te gittim 2590 gramdı bir kaç haftada güzel kilo alıyolar sonra yavaslıyormuş. ve bebeginin kilosu gayet iyi canm.
mrsdoruk zelal5 32+1’de gittiğimde 2600’dü kilosu canım boyunu bilmiyorum 🤷🏼♀️ ama 2 hafta önden gidiyorum ben. Doktorun söylediğine göre de hiçbir sıkıntı yok
Serap_ Canım benim şu an 32+6. 29 haftalık gittiğimde 1734 dü ama bana normale göre fazla demişti, seninki şu an zayıf değil bence.
zelal5 karın cevresı 1 hahta gerıden gelıyo dedı doktorum 30+4 gttgmde 1400 gramdı 15 gunde 400 gram almıs dedı az dedı bnde cok korkuyorm kuzlar
Serap_ zelal5 hiççç takma, şu an karnında tekme atıyor mu tamam 👍🏻Canı sağolsun, kilo yavaş alsa az alsa ne olacak😊
eylulvari zelal5 biz de bugün 32+0 olduk, 31+0da muayeneye girmiştik ve 1580 gram haftası ile uyumlu demişti doktorumuz. siz de kilosundan ziyade hafta uyumuna dikkat edin bence ☺️ doktorunuz iyi dediyse emin olun iyidir
Karvilsu 32+1 1700 gram 42 cm dün doktor gayet iyi haftası ile uyumlu dedi canım ..seninkide gayet iyi merak etme