Kızlar malumunuz bayramda biryerlere gidiliyor bizde kendi özel aracımızla orduya gidicez eşim ben gelinimiz birde onun eşi. Doktoruma sordum sıkıntı olurmu diye 4 saatten fazla yolculuk yapma dedi ben kendi arabamızla gidicez diyince bol.mola vererek gidebilirsin en azındam riski azaltmış olursun dedi. Zaten arka koltukta oturur belime yastık alır ayaklarımıda uzatırım evde oturdugum gibi diyorum sizce yararlı olurmu?Eğer gitmezsem evde tek.kalıcam eşimde herşeyi ayarladı orası icin planlarıda bozamayacak sizce ne yapmalıyım bçylr uzun yolculuk yaparken sizler neler yaptınız nasıl rahat ettiniz ve uzun yolculuk sonucu neler oluyor acaba aydınlatırsanız sevinirim