tazeanneck bence de avent sen çoğu kişi memnun değil ve akıtma sıkıntısı çok fazla diye duydum. Bulabilseydim kesinlikle dr browns alırdım ama bulamadım hep tükenmiş oluyordu. Oda sırf gaz problemine iyi geliyor diyeydi. Ama lansinoh da anne memesine ek yakın ve çok iyi bir biberon kullananlar da memnun 😘