Iyi aksamlar kızlar belki sosyal medyada denk gelmişsinizdır kadınlara özel macun reklamına açıkçası bir gebenin günlüğü de tavsiye edince bu ay aldım 5 gündür kullanıyorum ovulasyon takibi de yapıyorum acaba aranızda kullanıp hamile kalan oldu mu veya böyle biseye şahit olanınız var mı 😏 bu ayda hamilelik olmazsa tam 1 yıldır çocuğum olmuyor olacak ve moralim çok bozuluyor 🙁