Gamzeozdenn Selam arkadaşlar 10 haftalık hamileyim ve tansiyonum hep 8 5 - 9 5 baş dönmem falan yok sadece aşırı halsizimm yaşayan varmı geçecekmi bi süre sonra acaba böylemi gidecek ikinci gebeliğim ilki böyle değildi
Msa21 Gamzeozdenn bu bir süreç benimde aynı bu şekildeydi ve doktorum düşük tansiyondan korkulmaması gerektiğini söledi
Eceyavuz Gamzeozdenn bende bugün oyle olduğunu öğrendim 9 a 2 normalde düşük olduğu zaman baş ağrım olurdu şimdi Bend E cok halsizim perşembe kontrolüm var sorucam
Gamzeozdenn Msa21 teşekkür ederim evet bir zararı olmuyor çok şükür yüksek olmasından iyidir düşük olması sadece halsizlk yapıyor aşırı
Gamzeozdenn Eceyavuz 8 5 e kadr düşüyor bende neden halsizim diye düşünüyodm bende meğer tansiyonmş bende kontrole gidince soracağım bakalm ama normal sanırım