Yprkk Merhaba arkadaşlar 23+4 olduk iki gündür karnım sanki aşağı düşmüş gibi🤦🏼♀️ Normalde göğüs altından mideyle başlıyodu şimdi o mesafe daha aşağı düşmüş gibi . Tekmeyi de göbek altında hissediyorum
Vaveyla Yprkk canım benimde öyleydi geçen haftalarda bebek ters duruyormuş ayakları rahim duvarına çarpıyor kafası göbek kısmında sanrım ondan kaynaklı ama emin de değilim
Bilgeeferhat Yprkk bu haftalarda vajinaya doğru baskı hissetmeniz çok normal doktorum ben daha sormadan kendisi söylemişti 24. Haftamdaydım bebek pozisyonundan dolayı vajinaya baskı hissedebilirsin demişti
Esracolpan Yprkk merhaba bende aynı durumu yaşıyorum sizde herhangi bir sıkıntı oldu mu o zaman ilerleyen süreçte😞
Yprkk Vaveyla doktora sıra aldım hemen zaten . İlk gebelik Ne nasıl bilmiyorum herşeyi kötüye yorar oldum 😔😔
Yprkk Şimdi uzanıyoken de tekmenin ritmini vajinada hissettim sanki . Düşük gibi bi durum olabilir mi sizce 😔
anapanda12 Rahim bi kaç haftadır göbeğin üstüne doğru büyümeye başladı, göbek hizası ve aşağıda hissetmen normal ama için rahat etmezse doktora gidip danış sen ne olur ne olmaz diye
Hllswm Canım zaten o haftada mide hizasında olması imkansız göbek deliğinin 2 parmak üstünde olur maksimum midendeki şişlik inmis olabilir