Merhaba herkese.. lütfen bilgisi olan birşey desin yoksa kafayı yiycem düşünmekden 😭 ben 14 gün önce düşük yapdım 6 haftalık kalanını da kürtaj yapdılar sonra 10 gün kanamam oldu durdu şimdi kahve rengi birşey geliyor.. normal 5 TL lik testden yapdım hormonlarım sıfırlanmışmı diye hala pozitiv gösteriyor ama daha önce kontrolumde bir sorun yoktu ultrasonda