DuyguDuman benim suyum fazlaymış ama tehlikeli durumda değilmiş. Sınırdaymış. Suyun fazlalığı da şekerle ilgili olabilir dedi doktor şimdi diyete başladım çünkü şeker yüklemesine daha var. Hem kendim kiloluyum hem ailemde şeker var bu yüzden çok korkuyorum