Zaten devlet ilk aşılamayı kendisi yapıyor ücretsiz tabi hiç hamile kalmamış sen ikinci aşılamayı kendin yapıyorsun ücretli sonra tüfek rapor hakkın doğuyor Yani 10.000’leri bulacak tüp bebek sana 5000 TL’ye falan geliyor bence hiç aşılama yaptırmanızı önermem olmasa çünkü hep umut kaybı Ben hiç aşılama yaptırmadan direk tüp bebek yaptırdım tavsiyem Adapazarına yakın olan arkadaşlar korucuk tüp bebek merkezinin tavsiye ederim