Kızlarrr beni biliyosunuz bi kacınız Ardahan’da görev yapıyorum doktorum Erzurum’u önerdi eğitim araştırmada bir Doktoru gittim konuştum tüp bebek ücreti 800 müş net rapor cıkarsa ilaclar 1000 tl oluyomuş toplam 1800 rapor cıkmazsa tüp bebek 800 aynı ilaclar toplamı 7 bin tabi bunu sekreter söyledi anlamadığım fazla degil mi devlete göre ücret zaten özel 9 bin dedi bana ilaclar 2200 diyolardı raporsuz o zaman 3 bin eder 7 bin cok degil mi anlamadım açıkçası bilen varmı aranızda?