Kızlar merhaba. Muhtemelen daha önce de konuşulmuş bir konudur ama ben de çok pipiriklendim😔 16+6 dayım ve bugun doktorum bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi. Kanama şikayetim hic olmadı, genelde 5 aydan sonra yukarı çıkar dedi ama ne istirahat, ne cinsellikle alakalı hiçbir sey söylemedi. İçim hiç rahat etmedi bu vakitten sonra yukarı çıkar mı, var mı bir önerisi veya bilgisi olan?