ozge_yasin_budak senle aynı dili aynı üslubu paylaşmadığımız çok açık ve net. Anlamıyorsun diyip algılarını kapatan da sensin dikkatini çekerim. Yok haddini bilmezler şunu diyor kendini bilmezler bunu söylüyor gereksizin biri şu yorumu yapıyor bu tarz konuşmalar yapan sensin ben değilim. O yüzden yazdıklarını gözden geçirmeni tavsiye ederim. İstediğini yapmak da özgürsün. Fikir istiyorsun insanlar fikirlerini söylüyor. Şimdi başlarsın postumdan gider Misin cümlelerini havada uçurmaya. Tavrından ve tarzından çıkacak sonuç bu çünkü. Puset şart mı diye soru sormuşsun evimle hastane 3 dakika demişsin bende 3 dakika bile olsa arabayla götüreceksen şart olduğunu düşündüğümü söylüyorum. Bu kadar ayarlanıp gider yapacak ne var anlamış değilim. Şart diyen insanlara saydıracaksan niye soruyorsun. Kimse senin maddi durumunu düşünerek değil, sorduğun soruya göre cevap veriyor. Kendiniz gibi olmayanlara a tahammül lütfen.