ozge_yasin_budak elf0 aynen bende indirim falan görünce doğumdan sonra alırım die düşündüm canın birde özelde doğum yapıcam parayı da harcamak istemiyorum ne olur ne olmaz die aklım karıştı şimdi
elf0 ozge_yasin_budak o zaman şimdiden hastaneye sorun siz onlar söylerler nerde doğum yapacağınız belliyse yoksa bulursunuz illaki zaten bi gnlük kullanıcaksınız olmadı ikinci çok uyguna idareten de alabilirsiniz 50 liraya felan
Turkistlc Ipek34 sacmalamayin sart yok, gittiginiz hastane oyle yapiyorsa sikayet edin bence kim kimin bebegine karisabilir istersem cantamda gotururum kime ne?
Alarasel Turkistlc cnm ne şikayrti hastanrde bebek güvnliği açıısndn diyo. Ani fren olsa Allah korusn aabayla gdrn ya bişi olsa?
Leylak83 Turkistlc en son böyle bir posta yazdığımda millet üstüme hücum etti.... dedim nasi bi saçma düşüncedir... pusetim yok diye bebeği hastaneye demirbaş olarak mi bırakıcam dedim... el insaf az mantık dedim.... Ama millet sanki zorunluluk varmış gibi mantık üstü konuşmalar yapmıştı bana....
FSCMK Turkistlc hastane şart koymuyor bence anneler koyuyor o hastaneye pusetle geldi bende geleyim diye bence bende bile öyle herhalde
[silindi] http://www.hurriyet.com.tr/amp/kelebek/cocuk-oto-koltugu-zorunlu-oluyor-13775567 Cocuğunuzun güvenliği önemli ise almaniz şart
AynurDemir Ben artik sart diye biliyorum bi cok kisiden duydum puset olmadan bebegin cıkısına izin vermiyolar 🤷♀️
Nebahathumeyra Arabaya binip de kucağında taşımak . Bunu nasıl göze alıyorsunuz Allah aşkına. Hamileyken kısır yesem bişey olur mu diyen tipler arabaya binerken bebeği kucakta taşımak istiyor. Hayret ediyorum insanlara. Nasıl bu kadar rahatlar
ozge_yasin_budak Nebahathumeyra ne rahatı ya sen ne demek istiyon benşm bebeğimi benden daha mı çok düşünüyorsun karşındakini düşün merhaba öyle bir cevap ver bende istiyorum ama anlamak istemiyorsun galiba şuan öyle bir durumum yok özel bir nedenden dolayıda özel hastanede doğum yapmak zorundayım keyfime gidip 3 bin lira bayılmaycam onuda ne Zorluklarla biriktirdim insanları yargılamadan önce bir düşün
ozge_yasin_budak AynurDemir karşındaki insanın durumu bilmeden gereksiz bir insanın yorumuna da doğru tespit demende güzel sizin gibi insanlarda var işte birşey demek istemiyorum ama bir insan birşey soruyorsa zor durumdadimıdır da acaba böyle sordu die bir düşün ki karşında ki kırılmasın
Taneminci ozge_yasin_budak ben kısa süreli kullanılacağı için almayacağım para vermeye gerek yok bence 🤷🏼♀️
ozge_yasin_budak AygyulSina canım ikinci el bende düşündüm aslında sonra diyom ki 1 kez alıcam İnş doğumdan sonra trewel sistem almayı düşünüyom bir daha hem ona hemde ona para vermeyeyim ama bakalım ne yapacam
ozge_yasin_budak AygyulSina ya arkadaşlar lütfen iyice okuyun anlayın öyle cevap verin doğumdan sonra trewel düşünüyorum o yüzden şuanlık hastaneden çıkarken şart mı DİE sordum
FSCMK Alarasel bende bu konuda ikileme düştüm yaa puset tabiki alacam ama ilk doğan çocuğuda pusete bindirmek istemiyorum ana kucağı almak istiyorum herhalde ikisinede para verecem çünkü hastanede felan kimse ana kucağıyla bebek gezdirmiyor herkes puset kullanıyor ama komşuya oraya buraya gidersin sok ana kucağına götür