Kızlar dün sezaryenle doğum yaptım. Sütüm gelmiyor. Pompa kullandım, enjektörler meme başı çıkarmaya çalıştım. Eşimle sağdım falan ama olmuyor. Bebeğim de süt olmayınca tutmuyor. Açlıktan ağlayınca mama vermek zorunda kaldık. Öneriniz var mı, sizlerde süt ne zaman geldi, neler yaptınız?