Kızlar merhaba beni sabah açtigim posttan tanıyanlar olmuştur . Surekli aynı konuda post açmak açıp meşgul etmek istemiyorum zaten hakkımda yok oyuzden buraya yazicam hemen derdimi. Zira benimle aynı kaderi yaşayan arkadaşlardan gelen tavsyelere ihtiyacım var . Mart ayında sürpriz bir şekilde hamile olduğumu öğrendim ama kan testinde 12 cikmisti tabi bende acemi olduğum için bu değerin oldukça düşük olduğunu bilmiyordum acil doktoru hamilesiniz tebrikler dediği anda bitti zaten gerisi umrumda olmadı . Ben anne olacağım diye havalara uçarken iki gün sonra doktor randevusuna giderken kanamam başladı eltim vardı yanimda sürekli beni normal olabilir diye teselli etmeye çalışsa da biseylerin yolunda gitmediğini anlamıştım zaten doktorumda aynı şeyi söyledi keseyi göremiyorum tekrar kan testi yapalım dedi yaptırdım sonuç 3 çıktı zaten okadar kanamaya bebeğin olması imkansızdı :) Kimyasal gebeliği her kadın yaşıyormuş oyuzden fazla kafama takmadan tedaviye gerek duymadan devam ettim bir ay ara vermek istedik Nisan'da 15 gün gecikme ile adet oldum zaten cenazemizde oldu zor bir surecti bebek falan düşünmedik . Bu ay yine denemek istedik ovulasyon testi ile yumurtlamami net bir şekilde yakaladım degerlendirdik yumurtlama günü 11 Mayıs'ta üstüne 14 gün ekleyerek tahmini 25 Mayıs'ta hasta olurum diye düşündüm (son adet tarihim 20 nisan) olmadım belirtilerim de çıkınca dün test yaptım silik çizgiyi görür görmez acile kan vermeye gittim sonuç 20,46 yine aynı şeyi yasacagimi o anda hissettim ama eşim çok mutlu oldu bu sefer olucak dedi ben yinede olumsuz düşünmemeye çalışsamda tekrar başıma geleceğini hissettim ki oldu da bugün kanamam başladı . Bayram öncesi olduğu için İstanbul ve gebzedeki bütün hastaneler nerdeyse dolu bende hemen yarina randevu alabildim zar zor . Adetli iken hormon testi yaptırmak istiyorum . Bu durumu yaşayan arkadaşlar nasıl bir yol izlediler hangi testleri yaptılar bana detaylı bilgi verebilirler mi ? Uzun oldu hakkınızı helal edin .