Aranızda Ankara cebeci tıp fakültesinde doğum yapmış olan var mı acaba süreç nasıl ilerliyor tamamiyle yalnız mı kalınıyor acaba 37. Haftama geldim yanımda annem olsun istiyorum sancı çekerken vs ama alıyorlar mı bilemiyorum bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi??