Merhaba bayanlar ben 7+6 hamileyim birkaç gündür karnımda aşırı derecede şişkinlik var sanki içeride hava dolaşıyor gibi sizlerde de var mı iki gündür de koltuk altımın öne yakın kısımları çok acıyor süt bezleri ile ilgili olabilir mi fikri olan var mı