Merhabalar . Doğum hikayemi paylaşmıştım. Oğlum 31+4 de 1400 gr olarak doğdu. Bugün küvözde 18.günü. İlk başta solunum cihazına bağlıydı sonradan ihtiyacı kalmadı sadece küvöze oksijen vermeye başladılar. Dört gün ona da ihtiyacı kalmadı. Çok iyi gidiyordu. Dün bir baktım tekrar solunum cihazına bağlanmış bağırsakta enfeksiyon başlangıcı var dedi doktor. Süt vermeyi bir kaç gün keseceğiz , serumla beslenecek, bekleyip göreceğiz dedi. Antibiyotik başlandı. Birkaç güne düZelmesini bekliyorlar ilerlerse ameliyat gerekebilirmiş ama o da pek fayda etmiyormuş . Bu durumu yaşayan var mı ? Morale ihtiyacım var. Uzun oldu ama halimi bebeğinin durumu kritik olanlar çok iyi anlar 😥