Kizlar aklimda bi soru var simdi benim erken dogurma ihtimalim
var özelde dogurmayi dusunuyorum ama gittigim hastane bu konuda iyimi bilmiyorumm.. yenidogan yogunbakimi iyi olan hastaneler hangileti? Ve mesela 27 ve uzeri olan preture bebeklerden yogun bakim ucreti alinirmi? Bazen 2 ay kalan bebekelr oluyo hastane ucret talep ediyormu? Devlette bu durum nasil oluyor arastirma hastaneleri bu konuda iyimii