Arkadaşlar merhaba,
ben ovulasyon testi yardımıyla hamile kaldım yani bebeğin oluşmaya başladığı günü biliyorum ve normalde de ovulasyon gününden 14 gün sonra sekmeden adet olurdum, 15.gün testle hamileliğimi öğrendim şimdi miniğim 15 günlük mü yoksa önceki günleri de dahil etmem mi gerekir? Bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatırsa çok memnun olurum 🌱