Banada oluyordu onemsemedim bebek baski yapiyordur dedik. Genel cerrahi doktoru pankreasimda iltihap ve safra kesemde tas oldugunu o yuzden agridigini soyledi 38 haftalikken 5 gece hastanede yattim. Su an 40.haftadayiz dogumdan sonra siddetli agrilarim ne zaman olursa safra kesemi alacaklar 😐 mutlaka bir doktora gorunun diyorum.